Fix tartalomközi (kategória) banner a Lovasok.hu oldalain (1 hét)

  • Márka:

A Lovasok.hu havi 100.000 egyedi látogatottsággal bír – Olvasótáborunk nem kizárólag lótulajdonosokból és olyanokból áll, akik a lovakkal rendszeresen kapcsolatot ápolnak. Látogatóink többsége lószerető, állatbarát emberek, akiket lenyűgöznek ezek a csodás teremtmények. Szakácsok, villanyszerelők, informatikusok, ügyvédek és könyvelők, cégtulajdonosok, boltvezetők, a Lovasok.hu-n az élet minden területéről napi szinten érkeznek kíváncsi látogatók, akik között jelen van a célközönséged! És ez még nem minden! A Lovasok.hu-nál konkrét kimutatásokkal támasztjuk alá hirdetésed sikerét! Sok hirdetői felületnél nem adnak rá lehetőséget, ellehetetlenítik a nyomon követést. Mi nem csak megadjuk, de amennyiben megfogadod javaslatainkat, garanciát is vállalunk annak eredményességére. Egy jó mérési alapokra felépített hirdetési kampány pontosan olyan, mintha a nyílvesszőt nem vaktában lőnéd el, hanem megmarkolnád és egyenesen a céltábla közepébe szúrnád bele! Banner méretek: 300×250 300×600 160×600 Egyetlen kép néha többet ér ezer szónál. Az emberek olvasási, böngészési szokásai jól tudjuk, hogy folyamatos reform alatt állnak. Ma már nem úgy olvasunk újságot, hogy kinyitjuk az első oldalon és szépen sorban átnézzük a nap eseményeit. Napjainkban elektronikus gyűjtő oldalakat futunk végig, válogatott cikkekből tájékozódunk és nem 20-30 cikkből, hanem akár több 100-ból nyerünk információkat nap mint nap. Ez az óriási mértékű híráradat folyamatosan arra sarkal bennünket, hogy szelektáljunk az elénk kerülő tartalmakból. Azonban a mai napig vannak olyan marketinges fogások, amelyekkel meg lehet ragadni a látogatók figyelmét. Ide soroljuk figyelemfelkeltő képeket – ezek a tartalmak minden esetben meg fogják előzni a szöveges társaikat. Hogyan is néz ki egy figyelemfelkeltő kép? Több módon is el lehet érni, hogy egy kép figyelemfelkeltő, olvasásra-kattintásra buzdító legyen. Például olyan szimbólumokat helyezünk rá, amelyeken nehéz túlgörgetni (stop tábla), vagy olyan színeket használunk, ami kitűnik a megszokott sémából vagy például néhány egyszerű technikával mozgásra bírjuk ezeket a fotókat. Ezek mind-mind régóta használt fogások a marketingben, van azonban egy-két olyan megoldás is, amely bár több munkát igényel, az energiabefektetés hamar megtérül: azok a képek, amelyek valamilyen módon kíváncsiságot keltenek a látogatóban, rendre sikert aratnak. Ilyenek például a félig „levágott” képek, amelyek csak akkor kapnak értelmet, ha az Olvasó rákattint és ellátogat az oldalra. Vagy hasonló megoldást kínál a „titok doboz”, kattints rá, hogy megtudd mit rejtettünk bele és még sorolhatnánk. Persze vannak olyan hirdetési tartalmak, amelyek erős hírértéküknek köszönhetően szinte bármilyen manipuláció nélkül is megállják a helyüket: egy innovatív fejlesztés, egy esemény, amelyen a résztvevők hírességekkel találkozhatnak. Ebben az esetben kevés kép hoz nagyobb eredményt azoknál a képeknél, amelyek magáról a személyről, vagy az újdonságról készültek.

Mások ezt nézték még
Kiválasztott termékek:
    Kinyit
    Hiba bejelentés